20 06 2013

Vazgeçersin- seversen vazgeçersin

Vazgeçmeyide öğretirler sana gönül..

Hiç bitmeyen,,tükenmek bilmeyen kahrolacası o umut ne kadar üste çıksada vazgeçmeyi öğretirler..

Vazgeçersin..

düşünürsün..

demekki seninle mutlu değil..

mutlu edemiyomuşsun demekki..

mutlu olduğuna kandırmış seni..

oda bak senin iyiliğin için gibi gözüküyo :)

Ne büyük iyilik değiil mi..

hiç ödenmez.

bi yandan bakıncada sevmeyi öğrendin değil mi..

onu başkasına verebilcen mi artık bilmem ama sevmeyi öğrendin en azından..

Neymiş gönlüm, kendinden çok sevmicekmişsin..

herkes bir gün gidici..

ha bedeni ölmüş..ha ruhu..

farkeder mi ki ?

Farkeder di ya..

evet evet..

Ölseydi.  ona olan güvenim sarsılmamış olurdu..

Hiç beklemediğim yerden vurmuş olmaz dı.

Allah verdi o gönlü..Allah aldı diyebilirdim kolaylıkla..

Böylede belki aynı şey herşey bir bahane belkide..

oyuncak olmak koyuyo insana ne bileyim..

Gönül paramparça ama kimin umrumda :)

ki zaten benmde umrumda değil ki artık..

kim umursasın benim gönlümü..

Ölseydi keşke, 

keşke ölseydi..

Keşke bedeni ölseydi bunları yaşatmasaydı bana.

Hep uyumak istiyorum biliyomusun..

Çünki uyanmak istiyorum bu kabustan..

Herşey hala dün gibi bende..

Hala dün benimdin.

bugünde duydum beni niye bırakmak istediğini..

bana dillendiremedin bile.

Mertçe çıkıpta karşıma diyemedin.

Bir sürü bahane uydurdun..

pardon yalanlar :)

sıkıldın oyuncağından..

gönlünü yıprattın o oyuncağın..

sen bir tek kendi gönlünü düşündün.

 

boş konuşuyorum ya bunları niye anlatıyorum ki..

bilmiyorum..

Kimseye anlatamıyorum..

yazıda hala yazamıyorum..

o zıkkım kalemi tutamıyorum..

Bende buraya döküyorum işte..

gönülle konuşuyorum öyle :)

0
0
0
Yorum Yaz
Ziyaretçi Defteri yükleniyor...
İstanbul Esenyurt 3D Teknik Çizim Modelleme Tasarım - Armut.com