07 05 2013

Özlem

Gözlerim dalıyo hep, özlemdendir diye düşünüyorum,

Özlediğimden.

içimdeki sese kulak veriyorum.

özlem, özlemek..ne güzell duygudur.

yaralar ne kadar güzell, sevdiğin olunca..

o yaraya bakıpda sevdiğini hatırlamak..

bazen korkuyorum simanı unutucam dye..

ama yok ya unutmam heralde..bilmiyorum..

öyle kitledim ki seni kalbime..

ceza verdim sana..

sen gelene kadar açmayı düşünmüyorum..

bazen seni bulabileceğim yerleri, resmini görebiliceğim yerleri biliyorum bakim diyorum ama sonra yok diyorum,

çünki ya istemediklerimi görürsem diye cesaret gösteremiyorum..

kendi kendime zaten seninle yaşıyorum,,

mutluyuz.

her gece uykuya seninle dalıyorum,

her sabah seninle uyanıyorum,

her gün saatinde seninle geçiyo daha ne isterim :)

Mutluyum seninle.

Huzurluyum.

tanıdık geldi değil mi ?

senin yanında huzurluyum, çok huzurluyum derdim.

çok güvende hissediyordum kendimi.

sahiplenilmiş.

şimdi kimsesiz kaldım.

sen gittin. babam gitti.

zaten sen gittikten sonra kimsenin yanımda kalacağına,

beni sahipleniceğine inanmadım.

herkes gidicekti sen gibi.

ilk babam başladı.

0
0
0
Yorum Yaz
Ziyaretçi Defteri yükleniyor...
İstanbul Esenyurt 3D Teknik Çizim Modelleme Tasarım - Armut.com